فرماندار خاتم درمراسم گرامیداشت هفته معلم ،با بیان اینکه کارمعلمی کار پیامبران است: گفت: هدف معلمان درجامعه اسلامی ارتقاء مقام انسانی و معنوی دانش آموزان است.

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا؛ مراسم گرامیداشت هفته معلم  با حضور  فرماندار،امام جمعه ، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین و فرهنگیان شهرستان خاتم برگزار شد .

"محمد علی شاه حسینی "فرماندار خاتم دراین مراسم ضمن تبریک روز معلم و تجلیل از فرهنگیان با بیان اینکه  معلم کسی است که به جهت عظمت مقام مقدسش در قرآن کریم  کار معلم کار خداست و نقش او نقش انبیاء و نقش همه کتابهای آسمانی است و  از همه مهمتر قرآن درجه ای به معلم اعطا کرده است که اگر شبانه روز به آن افتخار کند باز هم کم است.  وی با اشاره  به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: منشا حرکت معلمان خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است که نه تنها در عرصه سیاسی  بلکه در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نمود یافته است .

نورالدینی رئیس آموزش و پرورش خاتم هم دراین مراسم  ضمن تبریک روز معلم از زحمات معلمان قدردانی کرد .

زارع معاون اداره کل آموزش و پرورش استان نیز درمراسم گرامیداشت روز معلم با تبریک این روز به معلمان با اشاره به مقام بالای معلم و لزوم ارج نهادن به آن اظهارداشت: معلمان در پیشگاه خدای متعال ، سر بلند و سرافراز هستند و این توفیقی است که خدا دراختیار معلم قرار داده است.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه های مفرح و شاد فرهنگی هنری از  معلمان پیشکسوت و نمونه شهرستان ، استانی ، کشوری و دانش آموزان برتر شهرستان با اهداء لوح تقدیر و جوایزی ارزنده تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا